Diverse

De ce blog? Pentru că…scris și pentru că…citit!

Întotdeauna mi-a plăcut să citesc. La un moment dat mi-a plăcut să și scriu. Dacă de citit nu m-am dezis niciodată (deși timpul îmi permite să citesc mult mai puțin acum, decât o făceam atunci când singura mea grijă era să nu am nicio grijă), scrisul l-am abandonat cândva, în liceu, pe vremea comentariilor pentru bac’. Dar, pentru că primele amintiri despre cele două îndeletniciri datează de pe la 5-6 ani aș zice că de mică am avut stofă de intelectual….soi bun :D!!!

Nu, nu citeam Iliada și nici nu scriam critică literară la 5 ani. Prima carte pe care mi-o amintesc este o carte de colorat. Nu am uitat niciodata coperta roșiatică de pe care zâmbeau ciudat o fetită cu codițe și un fel de Pinocchio deghizat în clovn, înconjurați de câteva animăluțe cu trăsături neobișnuite. Oricum, și dacă uitam coperta era mai greu să uit titlul :)):coperta jucariile roxanei.jpg

Puțin mai târziu, undeva pe la 6 ani, când Roxana a învătat să și citească, nu doar să mâzgălească cu creioane colorate, a primit și o carte adevarată.

Nu-mi amintesc cu ce ocazie am primit-o, dar îmi amintesc mirosul ei, coperta lucioasă, paginile fine, imaginile (despre care am așa o banuială că azi, ”specialiștii” în parenting le-ar considera nepotrivite pt vârsta Roxanei :D) și mai ales poveștile…..cele 4 povești rusești adunate sub un singur nume: PANA LUI FINIST ȘOIMANUL.

 

 Azi nu o mai am pe niciuna și nici succes nu am avut în căutarea lor prin anticariate, așa că mă multumesc cu pozele și scanurile altora mai norocosi :D.

Cu scrisul este poveste prea scurtă sa fie amintită și oricum fără dovezi :).

De aceea blog! Pentru că … scris și pentru că….citit!

 Pentru cât timp? Cât timp o voi face cu plăcere!

Lasă un răspuns

